keskiviikko 1. joulukuuta 2010

Joulukuu alkoi..

Katsoinpas jo Tonttu Toljanterin tälle päivälle. :) En kyllä televisiosta, ku se tuli jo klo 7.40, liian aikaista mulle, mutta katoin sen Yle Areenan sivuilta. Sieltä kannattaa käydä kattelemassa, jos ei ehdi aamusta tai iltapäivällä katsomaan televisiosta, niin ku itellä valitettavasti on.

Tänään olis tonttutalkoot tiedossa, koska lupasin mummulle tekeväni kahdelle sen pienimmälle tyttöselle tontut ja lupasinpas myös mun kummitädille tehdä sellasen vähän isomman tontun. Kuvaa laittelen, kun ne valmistuu.

Ihanaa, kun joulu tulee. Siihenkään ei oo enää kauaa.
Tänään sai avata ensimmäisen luukun kalenterista ja minullahan oli se, Päivin ansioista. Sain Päiviltä ihanan joulukuusi-muotin, jolla pipareita pitäisi sitten alkaa tekemään.<3


Pitäisi tänään siskolle toimittaa hänen kalenterinsa. Huomiselle on minulla Päiviltä vielä luukku. :)

Minulle on käynyt niin, ettei ne minun amaryllikset ole kasvaneet yhtään mihinkään.. Osaako kukaan neuvoa, miksi näin on tapahtunut tai siis mitään ei tapahdu?


Vähän jouluista kuvaa, minun joulukaktukseni kukkii oikein nätisti. <3 Pieni tonttu siellä nostaa peukaloa, tsemppailee minua tuossa vastapäätä. :)

1 kommentti:

  1. Meilläkin aloitettiin tänään katsomaan jouluelokuvia joulukalenteri tyyliin. tulipas heti oikein jouluinen olo!

    Ja nyt on yksi huutava vääryys korjattu, sinut on linkitetty tuonne joulublogin puolelle!

    Ihanaa joulukuuta sinne suunnalle!

    - Jaana "kainuunkadulta"

    VastaaPoista