tiistai 30. marraskuuta 2010

oivoi..

Voi että, kun aika menee niin nopeaa. Tänään oli kynttiläkutsut kotosalla ja täällä oli vilskettä ja vilinää viidestä yhdeksään asti. (Niin käy, kun kutsuu puheliaat tätinsä ja mummunsa kylään <3)
Tein tuonne kynttiläkutsuille tarjottavaksi glögi-luumu-juustokakkua. *slurps*
Hyvin kävi kaupaks ja melkein koko kakku meni, eikä edes kovin monta syöjää ollut.


Pikaisesti otin kakusta kuvaa, enkä ees huomannu, että siltä huonommalta puolelta, josta vuoka napsas palasen. :D Noo, ei se mitään. Maku oli tärkein! Ja se oli todella hyvää. :)

Sain anopilta eilen Tildan kevät -kirjan, kun kerroin, että olen alkanut "tildailemaan". No häneltä löytyi kyseinen kirja, jota ei itse tarvinut, niinpä sain sen itselleni. <3

Osallistuin ihanaan jouluvaihtoon ja näin ihania jouluisia juttuja sain Piialta, itse jouluemolta. Suklaa valitettavasti karkasi parempiin suihin, eli avokki sen otti (annoin kylläkin luvan kanssa) ja tuon ihanan Tazza-kaakaon join yövuorossa töissä. <3 Sydän on jo ripustettu seinälle ja tontut odottavat tekemistään.


Tällaiset jouluvaihdot on kyllä ihania. <3

Eipä onnistunut minun joulukalenterini täällä, olikohan liian myöhään kuitenkin laitettu, voipi olla. Jospa sitä ensi vuonna kokeilisi uudestaan ja aikaisemmin. Mutta ensimmäinen ja toinen luukku minulla kuitenkin on ja ensimmäisen pääsen jo huomenna avaamaan. <3 Muuten minulla ei kalenteria vielä olekkaan. :o ihme kyllä!! Ennen olen aina ostanut kalenterin ajoissa.
Siskoni kanssa kuitenkin vaihdamme keskenämme kalenterit ja muutama luukku vielä puuttuu, pitää ne hakea huomenna ja paketoida. :)

IHANAA KUN JOULU TULEE!!<3

1 kommentti:

  1. Heips! Saiskos tuon kakun ohjeen? :) Äiti pisti minun kontolle tehä jouluksi joku jälkkäri ja tää vois olla myös aika kiva vaihtoehto :)

    VastaaPoista