keskiviikko 24. lokakuuta 2012

Minun jouluni

Sain tuossa postaustoiveen, että kirjoittaisin minun joulustani.

Anonyymi24. lokakuuta 2012 18.10

Saako esittää postaustoiveen??

Sinun joulu! Muistoja, perinteitä, aaton kulku, lemppariasiat jne. Voi olla myös useassa postauksessa aiheittain, kuvat ois myös kivoja (omat erityisesti) ja lapsuuden joulu oli tällainen!! voi sentään, höperöidyin jo. Paljon tekstiä, niitä kuvia ja voi jakaa useaan postaukseen jos siltä tuntuu :)


Oli todella ihanaa, kun tällaisen postaustoiveen sain ja lähdenkin innolla tätä toivetta toteuttamaan postaus kerrallaan. :)
Eli tiedossa on iso pläjäys tietopaketti minun joulustani. Toivottavasti löytyisi myös kuvia, koska aika harvoin kyllä tulee otettua kuvia jouluisin. Tänä vuonna pitää petrata siinäkin asiassa.

Ensimmäisessä postauksessa voisinkin kertoa lemppariasiani joulussa. Viikonloppuna voisin kirjoittaa lapsuuden joulustani, kun pääsen vanhemmilleni käymään ja heillä on skanneri, jolla saisin lapsuudenkuvia koneelle ja tänne blogiin. :)

Kaikki tekstit löytyvät sitten tunnisteella minun jouluni.

5 kommenttia:

  1. Minä sain aivan samanlaisen postaustoiveen, kirjain kirjaimelta... Vaikuttaa oudolta.

    VastaaPoista
  2. Laitoin moniin joulublogeihin saman! Jee kivaa että teet :)

    VastaaPoista
  3. Hei!
    Huomasin että pyyntöni on vaikuttanut joidenkin mielestä epäilyttävältä tai vilpilliseltä. Halusin tulla kertomaan, että luettelemani asiat ovat esimerkkejä, joista minua kiinnostaisi lukea. Luettelo on myös tarkoitettu herättämään inspiraatiota :) En ole käyttämässä kirjoituksianne mihinkään muuhun kuin tunnelmointiin ja lukemiseen, sillä olen kiinnostunut erilaisista tavoista viettää joulua. Jokainen saa itse päättää kuinka henkilökohtaisesti kirjoittaa, mistä kirjoittaa, tai kirjoittaako mitään. Tämä on vain ehdotus. :)

    Kopioin ja kommentoin tämän saman kommentin jokaiselle, jolle olen toiveen esittänyt. Asiani on kaikille sama, joten en jaksa alkaa kirjoittamaan useaan kertaan.

    Toivottavasti turhat pelot ja luulot pyyntöäni kohtaan on nyt voitettu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pyyntösi oli minun mielestäni ihan kiva, koska en itse koskaan keksi ideoita, joista kertoisin. Kiva, että tulit selvittämään asian ja anteeksi, jos pahoitin mielesi! :) Mutta todellakin meinaan toteuttaa osan postaustoiveistasi :)

      Poista
    2. Ei hätää, täällä blogissa ei tullut paha mieli :) Hyvä että asiat on nyt selvät. Juuri lueskelen vanhoja postauksiasi ja tunnelmoin!
      Kohta se joulu jo tuleekin, hyvää odotusta!

      Poista