tiistai 6. joulukuuta 2011

Luukut 5 ja 6

Olen tänään ottanut vain koko päivän rennosti ja sain melkein koko päivän olla vaan löhöilyvaatteissa. Piti kuitenkin käydä siskon luona, joten oli pakko pukea päälle sellaiset vaatteet, missä kehtaa ihmistenilmoille lähteä. Oli kuitenkin ihanan rentouttava päivä. Olen kutonut itselleni tuubihuivia Novitan vaaleanpunaisesta Kide-langasta. Olen kuluttanut kohta jo yhden langan ja on pakko käydä ostamassa lisää huomenna. Voisin ostaa myös mustaa, niin voisin siitä tehdä itselleni sitten pipon. Punainen on toinen väri, mikä kiinnostaisi. Katsotaan, minkälaista lankaa huomenna kaupasta löytyy.

Olen katsonut tänään rästiin jääneitä Koto-jaksoja. Voi mitä kaikkea ihanaa siellä onkaan tehty. Itse ajattelin käydä kirpparilta ostamassa vanhoja kirjoja, joista voisin askarrella kannet muistivihkolle ja kahvikuppeja, joihin voisin tehdä kynttilöitä.

Kokeilin tänään tehdä Rocky Roads-suklaata. Siitä tuli todella hyvää. Laitoin siihen kaksi levyä fazerin sinistä, vaahtokarkkeja, gluteenittomia pipareita ja suklaakaurakeksejä, toffeeta, suklaatoffeeta ja suolapähkinöitä. Vaahtokarkkeja taisi tulla liikaa, mutta muuten suklaa oli todella hyvää.<3


Tilda kalenteriakin olen tottakai availlut. Luukusta 5 sain siirtokuvan, jonka voi silittää kankaalle ja erilaisia nappeja ja muuta pientä kivaa.


Luukusta 6. sain ihanat vihreät villasukat, mutta kuten kuvasta näkyy, avokkini varasti ne itselleen, koska minä omistan useamman villasukkaparin kuin hän. Mutta ei se minua niin haittaa, ihana yllätys kuitenkin oli. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti