keskiviikko 21. joulukuuta 2011

Luukut 20 ja 21 ja rakas "löytö"

Voi kauhistus, miten se joulu lähenee vain koko ajan. Ihme kyllä, minulla ei ole ollenkaan joulustressiä. Johtuukohan siitä, että menemme viettämään joulua vanhempieni luo eli synnyinkotiini koko perheen kesken. Ihanaa ajatella, että koko perhe on koolla koko joulun. Tottakai vuorotyöläisenä minulla on 23.-25.päivä aamuvuoroja, mutta onneksi aamuja. Siinä ehtii kuitenkin illat viettämään joulua yhdessä. Ja onhan se mukavaa viedä joulumieltä vanhuksille ja viettää heidän kanssaan joulua.

Olen täällä kotona tehnyt vain perussiivoukset, että sitten on mukava tulla joulun jälkeen tänne puhtaaseen asuntoon. En kuitenkaan mitään suursiivousta tee, koska sen ehtii kyllä sitten joulunkin jälkeen. :)
Minähän en jouluja kaapeissa vietä. ;)

Olen kokonaan unohtanut esitellä teille uuden rakkaani:



Tumman Keltainen Muumimuki (Pikku Myy) vuosimallia 1991-1996. Ostin sen ystävältäni, joka ei mukia tarvinut. Hän olisi laittanut sen huuto.nettiin myyntiin, mutta pelastin mukin itselleni ja nyt se koristaa hyllyllä. Olen siis onnellinen vanhan (ja arvokkaan) muumimukin omistaja.

Esittelenpäs myös luukut, mitä olen saanut.


20.luukusta sain oranssin kynttilän, jossa kuvio. Luukusta 21 sain kivan väristä lankaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti