tiistai 11. marraskuuta 2014

Oma maa Mustikkamäki

Ajatuksia pyörii päässä ihan liikaa.Aiheita on niin paljon ja monenlaisia.
Aika loppuu kesken ja ajatukset pitäisi saada yhteen paikkaan.

Siispä päätin muuttaa joulublogini yhdeksi yleisesti aiheita läpikäyväksi blogiksi.

Meillä on taloprojekti meneillään ja ideoita on ihan liikaa. Tänä vuonna ei enää tee mieli suunnitella joulua vanhaan pieneen kämppään, vaikka asumme vielä tämänkin joulun siinä. Haluaisin jo suunnitella uuden kodin joulua ja uutta kotia muutenkin.

Sisustusajatuksia pyörii liikaa päässä ja haluankin saada ne koottua jonnekkin. Pinterest on isona apuna kokoamassa kuvia yhteen, mutta silti haluaisin myös kertoa kuvista jotain ja jos joskus jopa lukijatkin antaisivat ideoita ja ajatuksiaan kommenteissa.

Laitan tottakai myös jouluisia kuvia ja jouluaiheita tältäkin vuodelta, mutta vähemmän tietenkin.
Minulla on niin paljon tällä hetkellä tekeillä, että jouduin jättää tänä vuonna kaikki jouluvaihdot välistä. Haluan pitää kuitenkin pienen järjenhivenen päässäni. :)


Nyt uuden alun kunniaksi voisin kuitenkin kertoa itsestäni asioita ja päivittää vanhaa tietoa joulublogin lukijoille:

Hei, olen Hannemari!



- Olen 25-vuotias rouva (menimme kesällä naimisiin).
- Perheeseen kuuluu minä ja mieheni.
- Asumme tällä hetkellä kerrostalossa kaksiossa.
- Rakennamme omaa kotia Mustikkamäelle ja sen on tarkoitus valmistua maaliskuun tienoilla.
- Harrastan kahvakuulanostamista ja kisasin syksyllä LC SM-kisoissa ja voitin pronssia omassa painoluokassani amatöörisarjassa (16kg kahvakuula). Tähtään ensi vuoden keväällä järjestettäviin Biathlonin SM-kisoihin.
- Olen ammatiltani lähihoitaja ja hieroja. Teen kuitenkin 100% lähihoitajan töitä tällä hetkellä. Olen myös kahvakuula- ja crosstraining-ohjaaja. Ohjaan tunteja n. 2-3 kertaa viikossa ja hieron lisäksi silloin tällöin.
- Olen todella kova neulomaan, askartelemaan ja muutenkin tykkään todella paljon tehdä käsitöitä. Uudessa kodissa löytyy minulle oma askarteluhuone.
- Tykkään leipoa, mutta teen sitä todella harvoin pienen keittiön ja liian pienen pakastimen takia. Vieraita käy harvoin, joten tulisi liikaa syöpöteltyä itse omia tuotoksia. Odotan innolla uutta kotia, jossa on leivinuuni, keittiössä saareke ja iso pakastin ja jääkaappi.
- Rakastan joulua!

Tuossa varmaankin ne tärkeimmät tiedot, mitä näin pikaisesti pienessä infopaketissa kertoa. Tulen avaamaan jokaista osa-aluetta erikseen, kunhan vauhtiin pääsen.





Kuva: Sauli Ketola

Kuva: Maria

Oma maa Mustikkamäki <3

Tervetuloa mukaan, toivottovasti viihdyt ja myöskin kommentoit. :)

- Hannemari

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti